پیام تسلیت مدیر جهاد کشاورزی گچساران بمناسبت درگذشت مهندس فرزانه رضایی
پیام تسلیت مدیر جهاد کشاورزی گچساران بمناسبت درگذشت مهندس فرزانه رضایی

خبردرگذشت همکارعزیزمان خانم مهندس فرزانه رضایی ، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست. به همین مناسبت مدیر جهادکشاورزی شهرستان طی پیامی درگذشت همکار فقیده ی سعیده مرحومه خانم مهندس فرزانه رضایی را تسلیت گفتند.‌ متن پیام ایشان بدین […]

خبردرگذشت همکارعزیزمان خانم مهندس فرزانه رضایی ، چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
به همین مناسبت مدیر جهادکشاورزی شهرستان طی پیامی درگذشت همکار فقیده ی سعیده مرحومه خانم مهندس فرزانه رضایی را تسلیت گفتند.‌ متن پیام ایشان بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در سحرگاه امروز همکاری مهربان،کاردان و جهادگر را پس از سالها خدمت صادقانه و جهادی از دست داده و در سوگ رحلتش به ماتم نشسته ایم.
درگذشت جانسوز همکار عزیزمان
مرحومه مهندس فرزانه رضایی
سرشک غم را از دیدگانمان جاری ساخت،خبری که باورش برایمان سخت است و تحمل فراقش تاب و طاقتمان را در هم می شکند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
لذا این مدیریت ضمن ابراز همدردی با خانواده همکار فقیدمان، مراتب تسلیت و تعزیت مدیریت و همکاران را محضر بیت مکرم،کانون داغدار و عموم جامعه کشاورزی به ویژه مجموعه جهاد کشاورزی گچساران و بهره برداران اعلام می دارد و از خالق سبحان علو درجات ، رحمت و مغفرت برای آن عزیز سفرکرده و برای بازماندگان و همکاران سلامتی و صبری عظیم مسئلت می نماید

روحش شاد و یادش گرامی باد.

لیلا عطاء زاده

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گچساران