پای بومی زدایی و قومیت گرایی به ورزش هم باز شد
پای بومی زدایی و قومیت گرایی به ورزش هم باز شد

والاترین ماموریت و وظیفه هر باشگاه ورزشی در هر شهری، استعدادیابی و معرفی این استعدادها در سطح ملی است. معرفی استعداد هایی چون میلاد غریبی ها، رشید مظاهری ها و… که در فصول گذشته توسط باشگاه نفت و گاز گچساران صورت گرفت. اما ظاهرا این ماموریت در فصل جدید باشگاه نفت و گاز گچساران به […]

والاترین ماموریت و وظیفه هر باشگاه ورزشی در هر شهری، استعدادیابی و معرفی این استعدادها در سطح ملی است.
معرفی استعداد هایی چون میلاد غریبی ها، رشید مظاهری ها و… که در فصول گذشته توسط باشگاه نفت و گاز گچساران صورت گرفت.
اما ظاهرا این ماموریت در فصل جدید باشگاه نفت و گاز گچساران به فراموشی سپرده شده و تمام بازیکنان بومی و با سابقه این تیم حذف شده اند. حتی همچون سایر سازمانها و ادارات این شهرستان که سابق بر این اخبار آن منتشر شد اقدام به حذف بازیکن قشقایی تبار این تیم بنام رضا زلفی پور کرده است. با این اوصاف درصد بازیکنان بومی و قشقایی لیست بزرگسالان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را با حذف استعدادهایی مثل فرشید علیزاده، مهران غریبی، فرشید فکور نیک، رضا سینایی، رضا زلفی پور، سهیل صالحی و سیاوش عبدالهی به صفر رسانده اند که در نوع خود یک شاهکار مدیریتی است.

با این رویداد ورزشی باید مسئولین شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و ابوالحسن غلامی مدیر عامل باشگاه جهت شفاف سازی و چرایی حذف بازیکنان بومی و قشقایی این تیم پاسخگو باشند و توضیحات قانع کننده ای برای طرفداران این تیم و بازیکنانش ارائه دهند.