حمایت مدیر کل سابق شبکه دامپزشکی استان از هومان عسکری
حمایت مدیر کل سابق شبکه دامپزشکی استان از هومان عسکری

مدیر کل سابق شبکه دامپزشکی استان کهگلویه و بویراحمد دکتر فیروز زاهدی طی بیانیه ای از هومان عسکری کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت اعلام حمایت کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: بنام خدای مهربانیها سلام و عرض ادب خدمت همه شهروندان(چه لر زبان و چه ترک زبان) شهرستان گچساران و باشت. […]

مدیر کل سابق شبکه دامپزشکی استان کهگلویه و بویراحمد دکتر فیروز زاهدی طی بیانیه ای از هومان عسکری کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت اعلام حمایت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بنام خدای مهربانیها

سلام و عرض ادب خدمت همه شهروندان(چه لر زبان و چه ترک زبان) شهرستان گچساران و باشت.

 

بنده دکتر فیروز زاهدی، سالیان سال افتخار خدمت به شما مردم عزیز منطقه گچساران و باشت را داشته ام و در تمام طول خدمتم همچون بزرگان ایل قشقایی، هیچ تفاوتی بین قومیتها قائل نبوده و نیستم. اما اکنون که لیست کاندیداهای تایید شده انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت را میبینم، ضمن احترام به همه ان بزرگواران و فارغ از نگاه قوم گرایانه همچون عادت گذشته، حمایت خود را از اصلح ترین این افراد اعلام می کنم و دست بر قضا این بار یکی از فرزندان جوان ایل قشقایی از نظر من نسبت به بقیه رقبا اصلح تر است. دکتر هومان عسکری مردی است سخنور، متعهد، باتجربه، عدالتخواه و مهمتر از همه جوان. لذا از همه همشهریان عزیز بویژه قشقاییهای بزرگوار استدعا دارم که برادر و فرزند ایلمان را تنها نگذارند.

 

همچنین از برادران بزرگوار اقایان غلامرضا و ساسان تاجگردون، که هر دو ایشان را افرادی شایسته می دانم که خدماتشان در کشور و علی الخصوص شهرستان گچساران و باشت در قلب مردم ماندگار خواهد بود، تقاضا دارم که به سمت ما بیایند و ضمن حمایت از دکتر هومان عسکری، پیوند دو قوم بزرگ و شریف لر و ترک را مستحکم تر کنند.

 

و من الله توفیق

دکتر فیروز زاهدی