باشگاه فرهنگی_ورزشی قشقایی در هاله ای از ابهام
باشگاه فرهنگی_ورزشی قشقایی در هاله ای از ابهام

قشقائیها مردمانی هستند دلخوش به حضور در صحنه های مختلف اجتماعی حضور حماسی در جنگهای جهانی اول و دوم، نهضت مشروطه، آخرین سنگر ملی در دفاع از کابینه ملی مصدق و مقاومت در برابر کودتا، همراهی تاثیرگذار در تظاهرات علیه رژیم پهلوی از جلوه های بارز سیاسی قشقائیهاست. علاوه بر مسائل سیاسی و اجتماعی، در […]

قشقائیها مردمانی هستند دلخوش به حضور در صحنه های مختلف اجتماعی
حضور حماسی در جنگهای جهانی اول و دوم، نهضت مشروطه، آخرین سنگر ملی در دفاع از کابینه ملی مصدق و مقاومت در برابر کودتا، همراهی تاثیرگذار در تظاهرات علیه رژیم پهلوی از جلوه های بارز سیاسی قشقائیهاست.
علاوه بر مسائل سیاسی و اجتماعی، در زمینه فرهنگی هم حضور پررنگی دارند. برپایی همایشهای فرهنگی و ادبی نمونه بارز حضور مدنی و فرهنگی قشقائیها در بطن و متن جامعه می باشد.
در عرصه ورزش نیز قشقاییها توانستند خودی نشان دهند و در سالهای اخیر حضور جمعی خود را در حمایت از باشگاه ورزشی قشقایی رنگ و روی دیگری ببخشند، به ویژه قشر جوان و تحصیلکرده‌ی قشقایی با حضور چشمگیر در استادیومها و اماکن ورزشی در شهرهای مختلف به گونه‌ای آلام و آسیبهای روحی ناشی از معضلات اقتصادی و اجتماعی را با این روش التیام می بخشیدند؛ و این حضور گرم و پرشور غنیمتی برای ورزش استان فارس و سایر استانهای قشقایی نشین بود.
حال چند روزی است که در فضای مجازی، سایتهای خبری و محافل حقیقی، خبر انحلال و یا واگذاری باشگاه قشقایی بطور غیر رسمی منتشر می شود که این خبر باعث رنجش شدید هواداران تیم فوتبال قشقایی گردیده و نوعی فضای یاس و سرخوردگی را بوجود آورده است.
این خبر که مدتی است بر روی زبانها افتاده، تاکنون توسط هیچکدام از مسئولین ورزشی باشگاه قشقایی تکذیب یا تایید نشده است. ایا این سکوت، مهر تاییدی بر صحت این اخبار می باشد یا خیر؟
انتظار می رود مدیرعامل محترم باشگاه در این مورد شفاف سازی نموده و هواداران پر احساس و بی ریا را که خالصانه دل در گرو این تیم نهاده اند با صداقت در جریان امر قراردهند و به شایعات در فضای مجازی پایان دهند.