طوفان ظریف
طوفان ظریف
ظریف در میزگرد انتخاباتی پزشکیان در تلویزیون: بایدن قرار بود به برجام برگردد؛ نگذارید بگوییم در آن شش ماه تلخ چه گذشت/ معجزه هزاره سوم و جلیلی، جز تحریم برای کشور نیاوردند/ بایدن آمد پیچ را شل کرد و آقایان نفت فروختند؛ بگذارید ترامپ بیاید تا ببینید!

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اسبق کشورمان در برنامه میزگرد سیاست خارجی که به عنوان مشاور مسعود پزشکیان حاضر شده بود گفت: نگذارید که بگوییم در آن ۶ ماه تلخ چه گذشت. بار‌ها می‌توانستیم برجام را زنده کنیم تا مردم در فلاکت زجر نکشند. در سه سال دولت روحانی به ۱۵۰۰ تحریم رسید؛ و از سه سال دولت آقای رئیسی به ۲۵۷۰ رسید. در ۸ سال ۷۰۰ تحریم اضافه شد و در سه سال بیش از هزار مورد. اگر می‌خواهید سر مردم را شیره بمالید، درست بمالید.

به گزارش جماران؛ ظریف درمورد شش ماه تلخ آخر پیش از انتخابات ۱۴۰۰ و مانع تراشی اصولگرایان در راه بازگشت بایدن به برجام سخنرانی طولانی و افشاگری کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه اسبق در برنامه میزگرد سیاست خارجی که به عنوان مشاور مسعود پزشکیان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری حاضر شده بود، در این برنامه خطاب به فواد ایزدی گفت: تحریم را با عدد نمی‌شمرند؛ وقتی گفتند ۸۰۰ تحریم قبل از برجام به ۱۵۰۰ تحریم بعد از برجام تبدیل شد، دوتای آن خودم من بودم. شمردن تحریم با عدد، آدرس غلط دادن به مردم است.

  • منبع خبر : جماران