تیم قشقایی به همراه نجف پور در استان فارس ماندگار شد/پایان حواشی باشگاه فرهنگی_ورزشی شهدای قشقایی
تیم قشقایی به همراه نجف پور در استان فارس ماندگار شد/پایان حواشی باشگاه فرهنگی_ورزشی شهدای قشقایی

روز گذشته. نجف پور در کنفرانس خبری و در حضور مسئولین ورزشی استان فارس، طی سخنانی به تمامی حواشی اخیر در مورد انتقال، واگذاری و تغییر نام باشگاه فرهنگی_ورزشی شهدای قشقایی پایان داد. نجف پور در ابتدای سخنانش با اشاره به ضعف قانون در حوزه فوتبال مبنی بر این که فوتبال یک فعالیت عمومی است […]

روز گذشته. نجف پور در کنفرانس خبری و در حضور مسئولین ورزشی استان فارس، طی سخنانی به تمامی حواشی اخیر در مورد انتقال، واگذاری و تغییر نام باشگاه فرهنگی_ورزشی شهدای قشقایی پایان داد.

نجف پور در ابتدای سخنانش با اشاره به ضعف قانون در حوزه فوتبال مبنی بر این که فوتبال یک فعالیت عمومی است و خدماتش نیز باید عمومی باشد، بعضی از خدمات عمومی این باشگاه را برشمرد و گفت: در زمینه استعداد یابی و همچنین کارافرینی که بالغ بر ۳۰۰۰ شغل بطور مستقیم در تمامی بخشهای فنی اعم از بازیکن، مربی، کادر فنی و سایر بخشها ایجاد شده و در حوزه اموزش و تربیت استعدادها، خدمات ارایه داده ایم. در ایجاد نشاط اجتماعی که وظیفه دولت است، ما به عنوان بخش خصوصی این وظیفه را انجام داده ایم.

وی ادامه داد: در رسالت فرهنگی مان به عنوان یک هویت ایرانی_اسلامی کارهای زیادی انجام داده ایم. در بحث کرونا که یک معضل جهانی است، باشگاه شهدای قشقایی بزرگترین ستاد مردمی جهت ضدعفونی معابر و محلات شیراز با هزینه شخصی تشکیل داد. تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای افراد کم درامد در سطح شیراز و حتی سایر نقاط استان با همت اهالی باشگاه صورت گرفت. در حوزه فرهنگی_مذهبی بزرگترین هیئات را راه اندازی کردیم و همچنین مفتخر بودیم در ایام سوگواری امام حسین (ع) میزبان بیش از ۱۲۰۰۰ عزادار حسینی باشیم.

او با اشاره به تمامی فعالیتها و خدمات عمومی که تاکنون توسط باشگاه شهدای قشقایی انجام شده بود، گفت: کدام بخش از فعالیتهای ما مربوط به بخش خصوصی است و یا کدام بخش از فعالیتهای ما درآمدزاست؟

او ضمن اشاره به قوانین سایر کشورها گفت: تیمهای فوتبال حق پخش تلویزیونی دارند. حق فروش بلیط، حق کپی رایت و حق تبلیغات محیطی دارند که ما هیچ کدام از این حقوق را نداریم و فقط بعنوان یک عابر بانک به ما نگاه می شود.

نجف پور با بیان این موضوع که باشگاههای ظاهرا خصوصی وجود دارند که از منابع دولتی برخوردارند، ادامه داد: صنایع بزرگ معدنی، فلزی، نفتی، پتروشیمی و حتی شهرداریها از بقیه تیمها حمایت می کنند. چطور توقع دارید در تقابل با انها رقابت کنیم. آنها یک تیم خصوصی هستند ماهم تیم خصوصی و این یک تبعیض است.

نجف پور در ادامه سخنانش گفت: من به عنوان مدیر پرهوادارترین باشگاه جنوب کشور دوست ندارم تیمی که حق و حاصل رنج جوانان این استان است، براحتی به یک شرکت فولادی وابسته به دولت واگذار و از استان خارج شود.

او در پایان سخنانش با اشاره به این موضوع که در مدت زمان اعلام شده یا خریداری نیامد یا تمامی صحبتها در فضای مجازی بود و اگر هم می امدند قیمتهای نامتعارف پیشنهاد می دادند، اب پاکی را روی دست همه مدعیان زد و گفت:
ما به حرمت خون شهدای قشقایی، شهید صولت الدوله، آیت الله جهانگیرخان قشقایی که استاد ایت الله بروجردی که او هم استاد امام (ره)بود به حرمت تمامی این نامها که نام قشقایی متصل به نام آنهاست، بخاطر جوانان این استان، با امید به توجه ویژه دولت جدید که بر مبنای نگاه مردم محوری بنا شده است در این استان می مانیم و سعی می کنیم در مسیر تعامل در کنار هم بمانیم تا بتوانیم تیم شهدای قشقایی را به آنجایی که شایسته اش است برسانیم.