کد خبر : 2014
تاریخ انتشار : یکشنبه 16 آبان 1400 - 19:01

سیلی مدیر هتل چمران به یک خدمتکار

سیلی مدیر هتل چمران به یک خدمتکار

مدیر هتل چمران شیراز در لحظه ورود بازیکنان استقلال به هتل، به یکی از خدمه های هتل یک سیلی زد.  در جامعه امروز دیگر کمتر کسی به جز ارازل و اوباش به فکر دعوا در خیابان ها هستند، زدن سیلی از یک مدیر با شخصیت در جامعه کنونی بعید است اما این کار زشت و

مدیر هتل چمران شیراز در لحظه ورود بازیکنان استقلال به هتل، به یکی از خدمه های هتل یک سیلی زد.

 در جامعه امروز دیگر کمتر کسی به جز ارازل و اوباش به فکر دعوا در خیابان ها هستند، زدن سیلی از یک مدیر با شخصیت در جامعه کنونی بعید است اما این کار زشت و تاسف بار در بدو ورود بازیکنان استقلال برای بازی با فجر شهید سپاسی شیراز به هتل را از این شخص مشاهده شد.

با زدن سیلی به یکی از کارکنان هتل چمران توسط این مدیر، باز هم زمان پیش از انقلاب را برای مردم تداعی کرد که زمان ظلم و ستم به کارگران بود، بنابراین از مسئولان استان انتظار می رود تا با موضع گیری در مقابل چنین کارهایی نگذارند خدشه ای به انقلاب جمهوری اسلامی وارد شود.

یکی از دلیل انقلاب مردم ایران با رهبری امام راحل رهایی کاگران از ظلم و ستم بود که زیر سلطه رژیم شاهنشاهی برای یک لقمه نان تمام قد خم می شدند.

شاید در روز های آتی با فشار رسانه های عذر خواهی این مدیر را شاهد باشیم اما قطعا این کار زشت در یاد و خاطره ها ماندگار خواهد ماند.

 

حجت کهیاری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.