روح الله صالحی طی یادداشتی از هومان عسکری حمایت کرد
روح الله صالحی طی یادداشتی از هومان عسکری حمایت کرد

روح الله صالحی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان طی یادداشتی از هومان عسکری حمایت کرد. متن یادداشت به شرح زیر است: بنازم دستهایِ بُریده ات را یا حضرت اباالفضل العباس تصمیم گرفتم متن ومطالبِ زیر را خیلی ساده و عامیانه و بدونِ استفاده از جملاتِ کتابی بنویسم و تقدیم به شما شهروندانِ عزیزِ […]

روح الله صالحی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر دوگنبدان طی یادداشتی از هومان عسکری حمایت کرد.

متن یادداشت به شرح زیر است:

بنازم دستهایِ بُریده ات را یا حضرت اباالفضل العباس

تصمیم گرفتم متن ومطالبِ زیر را خیلی ساده و عامیانه و بدونِ استفاده از جملاتِ کتابی بنویسم و تقدیم به شما شهروندانِ عزیزِ گچسارانی نمایم.

روزی که رسانه ای ناپخته نوشت برای ثبتِ نام ( هومان تنها آمد ) و لیدرهای نامدار همراهش نبودند و رهایش کردند.

آیا آن رسانه میدانست که هومانِ عسکری با بزرگترین قدرتِ جهان آمد و وارد فرمانداری گچساران شد ؟؟؟

آیا آن رسانه ناپخته فکر میکرد ، همراه بودنِ چند نفر انسانِ ، قدرتِ اصلیِ هومان عسکری نمیباشد؟

آری

بدانند هومانِ عسکری ، یک دستش را دستهای خداوند نهاد و گفت بار الهی بی کَسَم ، و تو همه کَسَم باش و رهایم نکن

هومان ، دستِ دیگرِ خودش را به طرفِ حضرتِ اباالفضلِ العباس ( ع ) دِراز کرد و با بُغض گفت : یا حضرتِ عباسِ کم طاقت وخوش غیرت ، لقبَت باب الحوائج است ، پس باز کُن برای مردمِ مظلومِ شهرم دربهای امید وپیروزی را ، و نشان بده که پشتوانه بی کَسان تویی یا حضرتِ عباس.

اما آن رسانه ناپخته نمیدانست ، که هومان عسکری در این دوره دستهای معمولیِ انسانها که در دورِ قبل همراهش بودند را رها کرده بود و به همراهِ چند نفر جوانِ باصداقت و خوش قلبِ ایلیاتی ، تنها دستِ نیاز و مدد طلبی خودش را به دستهای قدرتمندِ الهی ، دراز کرده بود و با همان صاحبانِ دستهای قدرتمند واردِ فرمانداری گچساران شد وثبتِ نام کرد .

بنده به سهمِ خودم ورودِ قطعیِ دکتر هومانِ عسکری به میدانِ رقابتِ انتخاباتیِ مجلسِ در گچساران را به ایشان و هوادارانِ ایشان تبریک عرض میکنم و اعلام میدارم ، همچون گذشته به پشتوانه ایشان خواهم ایستاد و حمایتِ قاطعِ خودم را از این فرزندِ برومند و اصلحِ شهرستان گچساران و ایلِ قشقایی اعلام میدارم و آرزوی پیروزی برای برادرِ بزرگوارم جنابِ دکتر هومانِ عسکری دارم .

اِرادتمند و فرمانبردارِ مردمِ شریفِ گچساران

روح الله صالحی